Du hittar oss på gatorna

Igår var jag med Jutt i sigtuna, fikade, träffade pojkvännen osvosv, hade en skitmysig dag. Sen på kvällen var jag till största delen med Krille.
Åkte in till gränby med mamma i förmiddags och köpte lite grejer, sen skjutsade hon in mig till stan där jag träffade Felicia, Mimmi, Vendela och Olivia. Satt på årummet i någon timme och fikade och pratade innan alla började dra sig åt olika håll. Slutade med att jag och Felicia hamnade på waynes med en vaniljlatte och filtar, Oliver kom förbi en stund också. Snackade mest och så.
Gjorde om bloggen för hade tröttnat på den, funderar på att göra om en vägg i mitt rum också. Göra den grå med lite tegel i. Kan visa en bild på hur jag hade tänkt någon gång, helt taggad!


Kommentarer
Felicia

Okej den där bilden va OK, den får du lägga upp på facebook om du vill! :)

2011-09-04 @ 20:53:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0