Slappdag

Efter regn kommer solsken. Eller, med andra ord, efter att man ramlat med moppen slipper man gå i skolan och kan kolla på film hela dagen. Jag och Hanna ledsnade på att hela våran morgon var kaos så vi åkte hem igen, hyrde filmen I Am Number Four och bara tog det lugnt. Tog mig ner på stan när alla andra slutade skolan och mötte Kristina, vi satt mest på waynes och pratade, var jättemysigt. Kom hem och hittade Oscar här hemma, fick en Hugo Boss parfym i lite sen present. Nu ska jag duscha lite snabbt och sen ska vi fika. 

Tacka gud för att google finns, kameran är fortfarande på kamerasjukhuset. Var lagar man en kamera egentligen?




Kommentarer
mimmi

lungt min prinsessa, hade faktiskt saknat dom lite!

2011-09-20 @ 22:23:14
URL: http://mimmou.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0